14 February 2013

Tudujänes No 14 ja pisikotike



Tudujänes nr 14 - tätoveeringuga päikesejänku. Kollane ei ole mu lemmikumaid värve, ometi mõlkus tükk aega meelel just kollasekirju tudujänes. Ju siis kevad kutsub. Ruuduline kangas on mingi ülivana asja serv, millel on säilinud tempel. Suudan tuvastada sõna PÄRNU ja vist ka LAST.... Äkki siis mingi lasteaed?

Pole aimugi, kust see jupp minu kätte on jõudnud. Rõõm on tõdeda, et jätkuvalt on tudujänesed väärt kaltsunuku austavat nimetust, uusi kangaid nendes ei leidu. Komplektis karbi sees magav jänku ja kaks kleiti - päevakleit, nagu ikka, kahepoolne ja talvise kootud kleidi asemel sel korral hoopis täpiline tudukleit.





Kohe mitte midagi, peale mõõtude 14 x 16,  ei oska öelda pildiloleva puuvillase pisikotikese kohta. Lihtsalt tikkisin ja õmblesin ja mõtlesin, mida oleks paslik pitsistatud sisetaskusse pista?
Aga kuna ei jänes ega kott mulle ei jää (need lähevad Fb-s oksjonile, vt linke), siis ei olegi see nii väga minu mure :).



Huvitav, miks jänesed kõigi piltide peal nii ühe ilmega on...

4 comments:

  1. Nad on nii armsad!

    Ja ühel päeval, ma tean, saan ka mina oma tudujänese ;=)
    Aga hetkel on mulgi oksjon käsil - oma karvase koonuga sõbra aitamiseks: http://kalliskass.edicy.co/oksjonid/ngharatea-al

    ReplyDelete
  2. Polkovnik, mis mõõtudega su vapustavalt nunnud tudujänesed on? Kristi

    ReplyDelete
  3. Sattusin siia blogisse ja ei saa nüüd kuidagi enam minema! Eriti toredad on need Tudujänesed! Sellised armsad ja hingega:)

    ReplyDelete
  4. Kristi, jänese pikkus on 22 cm + kõrvad. Kõrva pikkus on 13 cm.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...