5 October 2011

Monokroomne (roosa)

 

Sellel peab olema tõestatud põhjus, miks tüdrukutele meeldib roosa. Roosalembus on neil (meil?) veres. Kui Linda-preili nägi esimest korda oma võimalikku uut tuba, siis ei tekkinud küsimustki, kas ta tahab olla-magada omaette toas. Roosas toas. Roosa tuba on pärandus maja eelmistelt omanikelt ja me ei kiirusta oma päevi koormama remondi-stressiga. Pelk visuaalesteetiline põhjendus ei ole selleks piisav. Vähemalt mitte senini.

 


Otsustasime võtta kolimist kui elukeskkonna ja elustiili muutust, mitte kui asjade vahetust. Kõik eluks tarviliku võtsime endaga uude kohta kaasa, üht-teist lisaks ka isakodust. Kes oleks arvanud, et Pärnu-kodu tuunitud köögilaud on justkui loodud selle akna alla. Seesugune juhuslik täiuslikkus paneb taas kahtlema juhuslikkuse olemasolus. Kõik toimub põhjusega. Roheline riiul ootas meid siinsamas aidas. Tal oli seal üks teine funktsioon. Riiul pole küll roosa aga täpipealt sama karva mündiroheline nagu on roosas toas südamete ja kroonidega bordüür lae servas (see bordüür, mis pildilt ei paista).
Ja lilled, need peavad roosas toas roosad olema. Väidetavalt on ka unenäod seal toas roosad aga seda fakti pole ma veel isiklikult kontrollinud. Lapsesuu ei pidavat valetama. Roosasid lilli jagus suvel meie aasale piisavalt. Kui ma eksi, siis leidsime kaheksa erinevat roosades toonides lille roosa toa lillekimbu sisse.
Ei tasu vist märkida, et õunad ja seenedekoratsioonid on selles toas roosad. Isegi samblik toodi metsast roosa.

Oh seda sefiirmagusat koloriiti! Nii magus, et kleebib enda külge kinni.



Roosiööbik on tehtud mikroskoopilises ristpistes. Olin valmis selle kannatuse ette võtma ainult ühel põhjusel - pühendusega vabariigi tuntuimale roosilemblejale Laimale. Nüüd ehib roosa roosiööbik tema kumerat rinda.

9 comments:

  1. Mul on kah õnn olla naissoost ning samas omada ka tütart, kelle peal oma roosalembust välja elada. Sinu pildid ja kompositsioonid on nii mõnusad, noh ehe sefiir ja mulle see maitseb. :)

    ReplyDelete
  2. Imearmas...arvab ka üks pisikese roosamanna-printsessi emme! :-)

    ReplyDelete
  3. Müstiline on just see, et see roosalembus tekib iseenesest, ilma väliste mõjudeta. Kaks suuremat venda ei ole just selline kooslus, kust õpiks roosa ihalust.
    Huvitav, millal see leevendub?

    ReplyDelete
  4. Minul ilmselt ei leevendu üldse... nii nagu ei leevendu mu ihalus ilusate nôude, armsate asjade, kaunite lillede, heade kookide jne. järele... ma pean vist leppima selle môttega, et nii lihtsalt on ;-)

    ReplyDelete
  5. No selge, tegu näib olevat spetsiifilise inimliigiga, sest kõik see nõude-kookide-lillede teema on kuidagi väga tuttav...

    ReplyDelete
  6. Laima on heldinud.
    ja ostis täna Mats-poisile roosad südamekestega kummikud.Noormehe enda nõudmisel...

    ReplyDelete
  7. Kas juhtusid nädalavahetusel vaatama dokumentaalfilmi Paradiis? Armsast vanapaarist - naine oli u 82 ja tal olid nii vahvad värvilised riided ja roosa barett. Ma soovin just täpselt nii roosa olla kui olen 80nene...Ööbikuseeria on imearmas...

    ReplyDelete
  8. Oi, kahjuks jäin sellest filmist ilma aga ma julgen ette kujutada küll seda värvilist väärikat vananemist.

    ReplyDelete
  9. imekaunis ja tõeliselt armas roosa tuba, olen küll 33 kohe, aga nõus iga kell sellisse tuppa kolima :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...