24 June 2011

Jaanipäeva pulmad

Täna 33 aastat tagasi olid mu vanematel pulmad. Siinsamas Rõuges Ööbikuoru serval roosas majas. Ma täpselt ei teagi, mis funktsiooni hoone sel ajal kandis aga igal juhul pulmad said seal peetud. Praegu asub seal vallamaja. Vallamajas käisin olulisel põhjusel üleeile. Nimelt said suvisel pööripäeval, 21.juunil 2011, meist valla kodanikud.


Ma polnud selles roosas majas varem sees käinud, küll aga palju kordu mööda kõndinud, sest asub see ju otse Ööbikuorgu viiva tee kõrval. Peale pulmi viis pärnakast isa naise endaga mere äärde elama ja sinna nad jäidki.
Kas oleksid mu vanemad siis osanud arvata, et 33 aastat hiljem astub nende tütar pulmamaja uksest sisse, et ametlikult kinnitada soovi rajada oma kodu siia, ema lapsepõlvemaale. Ütleb oma jah-sõna.
Tegelikult ei oleks ma isegi osanud seda arvata veel 6 kuud tagasi jõululaupäeval ... enda pulmaaastapäeval.
Õhus on vihmavärsket kaselõhna ja aegade kaugusest kajavad pulmakellad.
Hõissa!



Ülalolev ajalooline pilt on tehtud 'värske' pildi vasakul servas nähaoleva elupuu taga. Kollasest majast kirjutan teile kunagi ka aga nüüd lähen kollasesse majja koguma täiendavat pildimaterjali 33 aasta tagustest sündmustest. Võib-olla saab see postitus veel pildilisa....

3 comments:

  1. such a lovely picture of your parents....

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Marika! Minu jaoks on see lugu armas südamepõhja välja. Ema vaatab juba aastaid minu tegevusi ühest teisest kohast, ma loodan, et ta on rahul ja rõõmus.

    Karen, thank you!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...