15 March 2011

1 + 1 > 2

Hope rises, originally uploaded by f a b.

Polkovniku esimene reegel ütleb, et eesmärgiks peab olema see, et 1 + 1 oleks rohkem kui 2. Kui panna kaks algosakest kokku, siis selle tulemusel peab sündima midagi rohkemat kui kaks algosakest. Peab sündima uus kombinatsioon, mis on mingis osas väärtuslikum kui kaks eraldiseisvat algosakest. Näiteks see, kuidas me teeme Roosamammaga pildisessioone. Me võtame mõttekillud või katsutavad detailid ja kombineerime neid senikaua kuni hakkab kehtima võrrand 1 + 1 > 2. Detailid, värvid ja mõtted hakkavad omavahel kõnelema.

Sama valem on ka Roosamamma endaga. Temaga kohvitades lisandub seletamatu suurus, mis teeb üks-pluss-ühe suuremaks kui kaks. On inimesi, kellega haakudes saad ise paremaks inimeseks. Tekivad uued mõtted ja vaated, mis ei ole varasematega vastuolus, vaid on varasemate edasiarendus. Liikumine täiuslikkuse suunas. Alati ei oska inimene üksipäini mõelda. Mitmekesi on lihtsam. Tekib füüsiliselt tajutav tundmus, et mõtted lendavad nagu kimp roosasid õhupalle taeva poole ja ennäe, taevast ei tulegi vastu. Lõputud võimalused.

Need on vahvad hetked ja ma naudin iga keharakuga neis hetkedes olemist. Just niimoodi äkitsi, ei tea kust, sünnivad üha uued ja uued ideed. Praegu tundub, et kevad on oluliselt hoogustanud õhupallide lennuilma. Ideepuuduse all küll kurta ei saa. Näiteks eile õhtul pesu kuivama pannes (ju ma siis olin sel hetkel pesukorviga valemis 1 + 1 > 2) nägin, kuid peast kasvas välja järjekordne roosa õhupall. See kogus endasse õhku nii kiiresti,et tekkis lapselik kärsitus sellega kohe kogu maailma ees lehvitada. Niimoodi ma siis kilkasin kodus ringi, kujuteldav roosa õhupall peas ...
Nagu neil puhkudel ikka, vaatasid kõrvalseisjad mind püüdliku mõistmise ent siiski kergelt kaastundlikku pilguga...
Täna on juba uued õhupallid!

2 comments:

  1. Ah, kui teised vaid teaksid, mis väärtus on pr Polkovnikuga lõunatada - see on parim, mis võib juhtuda. Ja see on tõesti imeline, kuidas 1+1 kasvatab mõtetele tiivad...Et meil ainult alati jätkuks neid õhupalle, mida lennutada....

    ReplyDelete
  2. tead...üks õhtu tekkis mu pähe nii palju ideid ja mõtteid, et ma muutusin näost heastmeelest punaseks, kirjutasin need üles ja läksin ruttu magama - sest veel ühte head mõttepiiska poleks ma enam talunud. usud sa mind...

    jutt käib raamatu tegemisest - sest siis ma tegelikult lendan ka...:DD (koos roosade ja roheliste õhupallidega)
    musid ja tervitused Sulle ja Miretile:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...