4 August 2014

Liiliad ja roosid

Kas kunagi ongi mul muud lemmiklille olnud kui liilia ... vist mitte. Unistan lahtisest koduaknast, millest puhub soe suvetuul sisse liilia magusat lõhna. Olen sellele unistusele niiiii lähedal - lillepeenar akna all on, liiliad selles ka aga ei ole veel kätte saanud nippi, kuidas need lilled seal niisama lopsakaks saada kui piltidel olevas tädi aias. Juba teist aastat paar kidurat õit vaid. Aga ma ei jäta jonni. Ja kui liiliad kasvama saan, siis võtan ette roosid. Seniks aga käin tädi juures liiliapuhmastes ja roosipõõsastes nuusklemas ning parematel päevadel lahkun sealt lillesülemiga ja imetlen neid lilli siis meie kodulaual edasi.














Tädi aiast on pikemalt juttu augustikuises ajakirjas "Kodu ja Aed"

1 comment:

  1. Mul on sama olukord liiliatega - lopsakust ei ole. Roosid aga täis õiteilus. Olen kindel, et kunagi õige pea on Sul suur ja imeline lilleaed, mis paneb ahhetama (no umbes nii nagu praegu piparkookidega - mille ette võtad, see hakkab oma muinasjutulist elu elama).

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...